Vanliga frågor och svar
Varför skickar ni en ny faktura varje månad?
Vi skickar en faktura för att informera dig om aktuell räntesats, aktuell skuld och vilket belopp som ska betalas innevarande månad.
Du som har autogiro kopplat till ditt bolån får fr.o.m. september månad inga pappersfakturor hemskickade. Förändringen är ett led i Bluestep Banks arbete att minska vår miljöpåverkan. Ditt autogiro påverkas inte, utan endast sättet du får din avisering på. Du kommer i stället få ett SMS när en faktura har skapats.
På Mina sidor kan du enkelt logga in för att se aktuell information om ditt bolån samt kommande lånebetalningar. Där kan du också ladda ner en fullständig faktura i PDF-format.
Vanligaste frågorna inom Betalningar:
- Hur fungerar återbetalningen av mitt bolån?
- Var på fakturan hittar jag mitt lånenummer?
- Har ni e-faktura eller autogiro?
- När är sista inbetalningsdagen för min månadsfaktura?
- Hur vet jag att ni har tagit emot min betalning?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Du är varmt välkommen att kontakta oss.
Ring oss på telefon 0770-33 01 00
Bluestep Bank är en del av Enity Bank Group.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Läs mer på www.enity.com