Vanliga frågor och svar
Varför kan jag inte göra uttag direkt efter att jag öppnat mitt konto?
För din egen säkerhet måste vi kontrollera att du är innehavare av det uttagskonto du registrerade när du öppnade kontot.
Processen för att kontrollera ditt uttagskonto sker genom en filöverföring till din huvudbank via Bankgirocentralen. Oftast tar kontrollen endast några bankdagar, men kan i vissa fall ta längre tid.
Vanligaste frågorna inom Insättningar och uttag:
- Hur gör jag en insättning, uttag eller överföring på mitt sparkonto?
- Vad har ni för gränser på insättningar och uttag?
- Hur många uttag får jag göra från sparkontot?
- Jag gjorde ett uttag för flera dagar sedan, varför har jag inte fått pengarna?
- Hur länge behöver jag vänta på mina pengar om jag har ett 30-dagarskonto?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Du är varmt välkommen att kontakta oss.
Ring oss på telefon 0770-33 01 00
Bluestep Bank är en del av Enity Bank Group.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Enity Bank Group är en svensk bankgrupp som består av flera bolånebanker i Norden. Enity Bank Group som står under Finansinspektionens tillsyn.
Läs mer på www.enity.com