Kategorier
- Allmänt om lån
-
Bolån
- Kan jag hyra ut min bostad i andra hand om jag har ett bolån hos Bluestep Bank?
- Vad är lån med bostaden som säkerhet?
- Kan jag låna med bostaden som säkerhet om jag har betalningsanmärkningar och skulder?
- Kan jag låna med bostaden som säkerhet även om jag inte har en fast anställning?
- Vilka typer av bostäder kan belånas med ett bolån?
- Alla
- Bolån - betala
- Bolån - lånelöfte
- Bolån - räntor
- Privatlån
-
Spara - allmänt om sparkonton
- Vad innebär det att sparkontot omfattas av den statliga insättningsgarantin?
- Varför får jag ett autogiromedgivande när jag öppnat ett konto?
- Varför kan jag inte använda BankID när mitt antivirusprogram F-Secure är igång?
- Är det säkert att göra mina bankärenden på er webbplats?
- Hur hanterar ni den personliga inloggningsinformationen?
- Alla
- Spara - insättningar och uttag
- Spara - räntor
- Spara - öppna sparkonto
- BankID - tekniska frågor
- Övrigt
Varför kan jag inte se mitt lån på hemsidan?
Bluestep Bank har för närvarande endast en portal för sparkontokunder. Om du har frågor om ditt lån är du välkommen att kontakta oss på 08-501 01 260 eller kundservice@bluestep.se.