Kategorier
- Allmänt om lån
-
Bolån
- Kan jag hyra ut min bostad i andra hand om jag har ett bolån hos Bluestep Bank?
- Vad är lån med bostaden som säkerhet?
- Kan jag låna med bostaden som säkerhet om jag har betalningsanmärkningar och skulder?
- Kan jag låna med bostaden som säkerhet även om jag inte har en fast anställning?
- Vilka typer av bostäder kan belånas med ett bolån?
- Alla
- Bolån - betala
- Bolån - lånelöfte
- Bolån - räntor
- Privatlån
-
Spara - allmänt om sparkonton
- Vad innebär det att sparkontot omfattas av den statliga insättningsgarantin?
- Varför får jag ett autogiromedgivande när jag öppnat ett konto?
- Varför kan jag inte använda BankID när mitt antivirusprogram F-Secure är igång?
- Är det säkert att göra mina bankärenden på er webbplats?
- Hur hanterar ni den personliga inloggningsinformationen?
- Alla
- Spara - insättningar och uttag
- Spara - räntor
- Spara - öppna sparkonto
- BankID - tekniska frågor
- Övrigt
Hur hanterar ni den personliga inloggningsinformationen?
Våra kunder har till vår kännedom aldrig utsatts för att någon med kriminella avsikter försökt komma över personlig inloggningsinformation.
Så kallad phishing eller nätfiske innebär att någon med kriminella avsikter försöker komma över personlig inloggningsinformation från kunder som använder elektronisk kommunikation med t.ex. finansiella företag. Våra kunder har till vår kännedom aldrig utsatts för denna typ av aktivitet när de kommunicerat med oss. Vi vill understryka att vi aldrig ber våra kunder, på annat sätt än genom inloggningsrutinen, att överlämna personlig information varken genom hemsidan, e-post eller via annan elektronisk kommunikation.